ראיון בקורא בספרים

המתקפה נמשכת. וזה עוד לא הסוף. עכשיו הגענו לשלב שיתופי-הפעולה-הבין-בלוגיים.

אני משערת שהבלוג "קורא בספרים" של ירין כץ מוכר לרוב חובבי הספרות כאן. אם לא, זאת הזדמנות להמליץ עליו (יחד עם הבלוג המשלים "הרפובליקה הספרותית" של עדנה אברמסון). ירין כותב ביקורות ספרים, מפרסם סיפורים (באישור ההוצאות), מארח סופרים ומשוררים, ומפרסם בחריצות דוח שבועי על ענייני ספרות בארץ ובעולם, כייפי מאוד.

ירין הציע לי להתראיין אצלו לרגל תרגום והוצאת הספר הדיגיטלי "האם". מסתבר שהוא קרא את הנובלה, אפילו את התוספות (אחרית דבר שלי והקדמה של ד.ה.לורנס) ושלח רשימת שאלות מעמיקה. כזו שלא השאירה לי ברירה אלא לענות באריכות. אני דווקא בסדר כרגיל, אני מרחמת על קוראי הבלוג שלי, ומשתדלת לא להעמיס אותם ברשומות ארוכות מדי. אבל שם זה לא הבלוג שלי, והוא שאל. בקיצור התפרעתי, ארוך, ראו הוזהרתם.

הראיון כאן.

על מה עניתי: על סופרי הווריזמו, על גרציה דלדה כאשה סופרת, על האתגרים בתרגום, על ספרות איטלקית עכשווית, על ספרות דיגיטלית, על ספרות עברית באיטליה, והמלצות על ספרים אהובים, לא כולם איטלקיים.

תודה רבה לירין, שאפילו הוסיף תמונות מתאימות, אם כי אחת יותר מדי. נאלצתי לשלוח לו תמונה, ואחרי ארבע שנים במחתרת נחשפו פני.

צילום: אסנת סגינר-שורק

צילום: אסנת סגינר-שורק

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • Etti Gordon  On 3 במרץ 2014 at 10:08 pm

    הי שירלי, נהניתי לקרוא את הראיון; האריכות לא פגמה בו כלל, אולי אפילו הוסיפה.

כתיבת תגובה

